Tilbage til Alle begivenheder
Vi starter kl. 18 på Nørrebro S-togs station og mødes inde i forhallen.
Her og udenfor stationen er der rig mulighed for at fotografere både arkitektur, lysindfald og mennesker, der kommer og går. Vi bruger ca en halv time på stationen, hvorefter vi går mod Den Røde Plads.
På Den Røde Plads er der mulighed for både grafiske billeder af linjer og skulpturer, samt rig mulighed for street fotografering af mennesker der er aktive med mange forskellige gøremål. Der er ofte skatere, rulleskøjteløbere og børn på løbehjul.
Når vi er færdige ca. kl 19:30 kan vi afslutte på en café på Nørrebrogade, hvis der er stemning for det.
Jeg håber vi ses. Hvis det regner, så husk regntøj. Jeg er der under alle omstændigheder.
MH, Benita